İLK KİTABIM ( Hikayelerim )FIRST TEXT
(My Stories
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1102835
PROJENİN MÜFREDATLA İLİŞKİSİ ( plan )RELATION OF THE PROJECT WITH THE
CURRICULUM (plan)
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1104957
PROJENİN PLANI KASIM AYI AFİŞ PROJECT PLAN NOVEMBER POSTER
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1104995
LOGO
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105000
WORDART
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105005
ANKET SURVEY
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105009
ANKET SONUCU SEÇİLEN PROJE AFİŞ VE LOGOSU POSTER AND LOGO OF THE PROJECT
SELECTED AS A RESULT OF THE SURVEY
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105011
ÖĞRENCİ İZİN BELGELERİ ÖĞRENCİ İZİN BELGELERİ
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105012
ARALIK AYI ( TOPLANTI ) DECEMBER (MEETING)
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105014
ORTAK ÜRÜN KİTAP OLUŞTURULACAK A COMMON PRODUCT BOOK WILL BE CREATED
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105016
Dışı renkli boyanmış, çevresin de yeşil, uzun ağaçlar olan küçük,
tatlı, şirin bir ev varmış. Bu evde ‘’İ ‘’çocuk
yaşarmış. O gün İ çocuk marketten elma, portakal, muz almış, eve gelmiş.
Meyveleri bol su ile yıkamış, meyve salatası yapmış, ailesi ile birlikte yemişler.
Sonra babası ağaca salıncak kurmuş. İ çocuk arkadaşıyla sallanmış. Çok
sıcaklanmışlar. Eve girmişle ve uyumuşlar. Rüya görmüşler. Rüyalarında denize
gitmek için deniz kıyafetlerini, mayolarını giymişler. Denizi aramışlar, bulamamışlar.
Görünmeyen fırtına çıkmış, çok üşümüşler. Anneleri tüylü kalemle çocukların
burnuna dokunarak rahatsız etmiş. Çocuklar uyanmış. Çocuklar elleri ile
oynarken, ellerinin L harfi olduğunu görmüşler ve o sırada L harfi ile
karşılaşmışlar.
‘’ L’’ aslında bir zürafaymış. Boyu biraz uzunmuş. Çocuklar
ailesiyle kırmızı arabalarına binip zürafanın yaşadığı yere gitmişler. Zürafanın
yaşadığı yer çok sıcakmış. Zürafa ağaçların dallarından yaprak yiyormuş.
Çocukları görmüş, çocukları boynuna alıp gezmeye götürmüş. Sonra zürafa
çocukları ailelerine vermiş. Çocuklar o sırada tavşanı görüp biraz sevmişler.
Doğadan çalı, dal toplamışlar ve ateş yakmışlar. Sonra doğada buldukları
mantarları ateşte pişirmişler. Fakat zehirli mantarları toplamamışlar. O
günleri çok güzel geçmiş. Sonra arabalarına binip eve dönmüşler, banyo
yapmışlar, ama çantalarını zürafanın
yanında unutmuşlar. Biraz televizyon izleyip uyumuşlar. Çocuklar rüyasında ‘’K’’
harfi ile tanışmışlar.
HARFLERİN ÜÇ BOYUTLU ÇALIŞMASI
OKULLAR ARASI HEDİYELEŞME GIFTING BETWEEN SCHOOLS
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105019
PROJE YAYGINLAŞTIRMA ÇALIŞMALARI PROJECT DISSEMINATION STUDIES
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105020
https://www.instagram.com/p/CJLSHAbjHew/?igshid=l1phd04wqdk7
OCAK-ŞUBAT AYI (ÖĞRENCİ WEBINAR ) JANUARY-FEBRUARY (STUDENT WEBINAR)
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105023
İLLERİN ÖZELLİĞİNİ ANLATAN KİTAP OLUŞTURULACAK A BOOK DESCRIBING THE
CHARACTERISTICS OF THE PROVINCES WILL BE CREATED
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105024
MART AYI (Kütüphane ziyareti ) MARCH MONTH (Library visit)
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105025
ORTAK ve BİREYSE ÜRÜN OLARAK ŞİİR, HİKAYE KİTABI OLUŞTURULACAK POEM, STORY BOOK WILL BE CREATED AS A PARTNER AND INDIVIDUAL PRODUCT
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105026
NİSAN AYI (23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK ve ÇOCUK BAYRAMI ) APRIL (23 APRIL
NATIONAL SOVEREIGN AND CHILDREN'S DAY)
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105028
İLK KİTABIM (HİKAYELERİM) FIRST TEXT (MY STORİES)
Projemizin
çalışmaları başarılı bir şekilde yürütülmeye devam ediyor.
23 Nisan Ulusal
Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı; Azerbaycan, Aydın, Adıyaman, İzmir, İstanbul,
Balıkesir, Van, Eskişehir ve Ordu Perşembe'den proje ortaklarımız ve
öğrencilerimizle webınar yaparak coşkuyla kutladık. Öğrencilerimiz ailelerinin
rehberliğinde yazdıkları şiirleri okudular. Birbirlerinin bayramlarını kutladılar.
Azerbaycanlı öğrenciler’’ Mustafa Kemal Atatürk’’ bu bayramı biz çocuklara
armağan ettiği için çok mutluyuz dedi. Bu güzel günde farlı Ülke ve İllerimizin
çocuklarını aynı platformda buluşturmanın heyecanını yaşadık. Tüm
öğretmenlerime teşekkür ediyorum.
ORTAK ÜRÜN OLARAK ŞİİR VİDEOSU VE KİTAP OLUŞTURULACAK A POEM VIDEO AND BOOK WILL BE CREATED AS A COMMON PRODUCT
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105029
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105030
YAYGINLAŞTIRMA ÇALIŞMALARI YAPILACAK DISSEMINATION STUDIES WILL BE DONE
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105033
HAZİRAN AYI ( Yapılan çalışmaların lasmanı yapılacak ) JUNE (The studies
will be launched)
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105034
BLOGGER
https://www.blogger.com/blog/post/edit/5591827166339088536/3957016469280507553?hl=tr
ÇALIŞMALARDA KULLANILAN WEB2 ARAÇLARI WEB2 TOOLS USED IN STUDIES
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105036
Kullanılan web2 araçları,
Scoompa Video: Slayt için,
Conva afiş: Kitap sayfaları, Logo, video için,
Wordart: Kelime bulutu hazırlamak için ,
Storyjumper: Ortak ürün e-book hazırlamak için,
Jigsawplanet: Proje içeriğine uygun yapboz ve aile katılımı etkinliklerimiz için,
Vivavideo: Ortak, bireysel ürün oluşturmak için,
Kolaj: Video yapımı için,
Scoompa: Video kolajlamak için,
Surveymonkey: Anket hazırlamak için,
PowerPoint: Sunum hazırlamak için,
InShot: Resim kolajı için kullanıldılar.
Jigsaw planet puzzle kullanarak öğrencilerime yapboz yaptım.
Google Slaytlar ve Anyflip Web2 aracı kullanılarak işbirlikçi çalışmalar sayfası oluşturuldu.
Renderforest ile animasyon video hazırlandı,
Tricider kullanılarak değerlendirme yapıldı.
Blogger sayfası oluşturuldu.
ÖĞRETMRNLER ARASINDA GÖREV DAĞILIMI DISTRIBUTION OF TASKS AMONG TEACHERS
https://twinspace.etwinning.net/127484/p
GÜVENLİ İNTERNET
https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1402627


































aynaxanum2014@yahoo.com
YanıtlaSilEllerine sağlık hocam
YanıtlaSilHarika olmuş
YanıtlaSilçok güzel olmuş
YanıtlaSil