İLK KİTABIM ( Hikayelerim )FIRST TEXT (My Stories

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1102835



 



PROJENİN MÜFREDATLA İLİŞKİSİ ( plan )RELATION OF THE PROJECT WITH THE CURRICULUM (plan)

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1104957

 

PROJENİN PLANI KASIM AYI AFİŞ PROJECT PLAN NOVEMBER POSTER

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1104995



 

LOGO

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105000



 

WORDART

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105005



 

ANKET SURVEY

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105009

 

ANKET SONUCU SEÇİLEN PROJE AFİŞ VE LOGOSU POSTER AND LOGO OF THE PROJECT SELECTED AS A RESULT OF THE SURVEY

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105011

 

ÖĞRENCİ İZİN BELGELERİ ÖĞRENCİ İZİN BELGELERİ

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105012



 

ARALIK AYI ( TOPLANTI ) DECEMBER (MEETING)

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105014



 

ORTAK ÜRÜN KİTAP OLUŞTURULACAK A COMMON PRODUCT BOOK WILL BE CREATED

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105016



Dışı renkli boyanmış, çevresin de yeşil, uzun ağaçlar olan küçük, tatlı, şirin bir ev varmış.  Bu evde ‘’İ ‘’çocuk yaşarmış. O gün İ çocuk marketten elma, portakal, muz almış, eve gelmiş. Meyveleri bol su ile yıkamış, meyve salatası yapmış, ailesi ile birlikte yemişler. Sonra babası ağaca salıncak kurmuş. İ çocuk arkadaşıyla sallanmış. Çok sıcaklanmışlar. Eve girmişle ve uyumuşlar. Rüya görmüşler. Rüyalarında denize gitmek için deniz kıyafetlerini, mayolarını giymişler. Denizi aramışlar, bulamamışlar. Görünmeyen fırtına çıkmış, çok üşümüşler. Anneleri tüylü kalemle çocukların burnuna dokunarak rahatsız etmiş. Çocuklar uyanmış. Çocuklar elleri ile oynarken, ellerinin L harfi olduğunu görmüşler ve o sırada L harfi ile karşılaşmışlar.



‘’ L’’ aslında bir zürafaymış. Boyu biraz uzunmuş. Çocuklar ailesiyle kırmızı arabalarına binip zürafanın yaşadığı yere gitmişler. Zürafanın yaşadığı yer çok sıcakmış. Zürafa ağaçların dallarından yaprak yiyormuş. Çocukları görmüş, çocukları boynuna alıp gezmeye götürmüş. Sonra zürafa çocukları ailelerine vermiş. Çocuklar o sırada tavşanı görüp biraz sevmişler. Doğadan çalı, dal toplamışlar ve ateş yakmışlar. Sonra doğada buldukları mantarları ateşte pişirmişler. Fakat zehirli mantarları toplamamışlar. O günleri çok güzel geçmiş. Sonra arabalarına binip eve dönmüşler, banyo yapmışlar, ama   çantalarını zürafanın yanında unutmuşlar. Biraz televizyon izleyip uyumuşlar. Çocuklar rüyasında ‘’K’’ harfi ile tanışmışlar.





HARFLERİN ÜÇ BOYUTLU ÇALIŞMASI





 

 

OKULLAR ARASI HEDİYELEŞME GIFTING BETWEEN SCHOOLS

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105019




 

PROJE YAYGINLAŞTIRMA ÇALIŞMALARI PROJECT DISSEMINATION STUDIES

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105020

https://www.instagram.com/p/CJLSHAbjHew/?igshid=l1phd04wqdk7





 

OCAK-ŞUBAT AYI (ÖĞRENCİ WEBINAR ) JANUARY-FEBRUARY (STUDENT WEBINAR)

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105023




 

İLLERİN ÖZELLİĞİNİ ANLATAN KİTAP OLUŞTURULACAK A BOOK DESCRIBING THE CHARACTERISTICS OF THE PROVINCES WILL BE CREATED

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105024






 

MART AYI (Kütüphane ziyareti ) MARCH MONTH (Library visit)

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105025







 

ORTAK ve BİREYSE ÜRÜN OLARAK ŞİİR, HİKAYE KİTABI OLUŞTURULACAK POEM, STORY BOOK WILL BE CREATED AS A PARTNER AND INDIVIDUAL PRODUCT

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105026















 

NİSAN AYI (23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK ve ÇOCUK BAYRAMI ) APRIL (23 APRIL NATIONAL SOVEREIGN AND CHILDREN'S DAY)

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105028










İLK KİTABIM (HİKAYELERİM) FIRST TEXT (MY STORİES)

 Projemizin çalışmaları başarılı bir şekilde yürütülmeye devam ediyor.

 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı; Azerbaycan, Aydın, Adıyaman, İzmir, İstanbul, Balıkesir, Van, Eskişehir ve Ordu Perşembe'den proje ortaklarımız ve öğrencilerimizle webınar yaparak coşkuyla kutladık. Öğrencilerimiz ailelerinin rehberliğinde yazdıkları şiirleri okudular. Birbirlerinin bayramlarını kutladılar. Azerbaycanlı öğrenciler’’ Mustafa Kemal Atatürk’’ bu bayramı biz çocuklara armağan ettiği için çok mutluyuz dedi. Bu güzel günde farlı Ülke ve İllerimizin çocuklarını aynı platformda buluşturmanın heyecanını yaşadık. Tüm öğretmenlerime teşekkür ediyorum.



https://www.canva.com/design/DAEdQY6Djrg/W4NwEkP6IPkIgQ-Vu7GNfA/watch?utm_content=DAEdQY6Djrg&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink




 

ORTAK ÜRÜN OLARAK ŞİİR VİDEOSU VE KİTAP OLUŞTURULACAK A POEM VIDEO AND BOOK WILL BE CREATED AS A COMMON PRODUCT

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105029


https://read.bookcreator.com/oWU7Huz4p9hothhB5Y63Mbwxkry1/MyL4G5yURR6GoUPuctB9iQ




ORTAK ÜRÜN OLARAK KİTAP OLUŞTURULACAK A BOOK WILL BE CREATED AS A COMMON PRODUCT

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105030



 


YAYGINLAŞTIRMA ÇALIŞMALARI YAPILACAK DISSEMINATION STUDIES WILL BE DONE

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105033




 

HAZİRAN AYI ( Yapılan çalışmaların lasmanı yapılacak ) JUNE (The studies will be launched)

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105034

 

BLOGGER

https://www.blogger.com/blog/post/edit/5591827166339088536/3957016469280507553?hl=tr

ÇALIŞMALARDA KULLANILAN WEB2 ARAÇLARI WEB2 TOOLS USED IN STUDIES

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1105036

Kullanılan web2 araçları,
Scoompa Video: Slayt için,
Conva afiş: Kitap sayfaları, Logo, video için,
Wordart: Kelime bulutu hazırlamak için ,
Storyjumper: Ortak ürün e-book hazırlamak için,
Jigsawplanet: Proje içeriğine uygun yapboz ve aile katılımı etkinliklerimiz için,
Vivavideo: Ortak, bireysel ürün oluşturmak için,
Kolaj: Video yapımı için,
Scoompa: Video kolajlamak için,
Surveymonkey: Anket hazırlamak için,
PowerPoint: Sunum hazırlamak için,
InShot: Resim kolajı için kullanıldılar.
Jigsaw planet puzzle kullanarak öğrencilerime yapboz yaptım.
Google Slaytlar ve Anyflip Web2 aracı kullanılarak işbirlikçi çalışmalar sayfası oluşturuldu.
Renderforest ile animasyon video hazırlandı,
Tricider kullanılarak değerlendirme yapıldı.
Blogger sayfası oluşturuldu.




https://youtu.be/XXiC6OqHKCU







 

ÖĞRETMRNLER ARASINDA GÖREV DAĞILIMI DISTRIBUTION OF TASKS AMONG TEACHERS

https://twinspace.etwinning.net/127484/p


GÜVENLİ İNTERNET

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1402627



 

 

PROJE TANITIM ÇALIŞMASI

https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1402645

 

ÖĞRETMEN VE OKUL TANITIMI TEACHER AND SCHOOL PROMOTION

 https://twinspace.etwinning.net/127484/pages/page/1402669

 

 


 

 



Yorumlar

Yorum Gönder